BrandWorks

BrandworksImage

Saatchi Brandworks съчетвава бизнес консултиране, стратегически маркетинг и бранд дизайн.

Фокусът на работата ни е да откриваме, дефинираме и визуализираме онези неща, които определят същността на бранда: ценности, вярвания и характер, вкоренени в същността на компанията.

Вярваме, че...

…брандовете живеят в съзнанието на своите потребители – за да заслужиш място там, красивото лого и опаковка не са достатъчни.

За да постигне траен пазарен успех и да завоюва и задържи пазарни позиции, един бранд се нуждае от ясно дефинирана и систематично изградена основа, върху която да изгради образ и дълготрайна връзка с потребителите си.

Водим се от следните принципи:

Брандовете трябва да бъдат двигател на бизнеса, затова и услугите ни носят измерими, дългосрочни бизнес резултати.

Оцеляват и постигат успех само тези брандове, които успяват да завоюват място в сърцето и ума на потребителя.

За да създадеш силен бранд в днешно време, не е достатъчно само да имаш добър продукт в добра опаковка.

Нашата роля е да бъдем основна движеща сила и катализатор на процеса по изграждането на брандовете, както и в дефинирането на ролята им в бизнеса на клиентите ни.

В работата си прилагаме комбинация от бизнес мислене, маркетингови познания и креативност.

Силните марки са истински и неподправени. Ние не измисляме брандовете, а разкриваме, оформяме и визуализираме тяхната същност, която е залегнала в основите на компанията-производител.

Вникваме в същността на продуктите, бизнеса и пазара. Опознаваме и разбираме хората, за които е предназначен брандът, както и хората, които го създават.

brandworks-1140x359px

Живеем във време, в което да направим един бранд видим и забeлежим просто не е достатъчно. Виждаме как дългогодишни марки губят значимостта си и как нови и полезни продукти не успяват да достигнат до хората. Говорим за нуждата от значимост и релевантност, но отвъд това се крие нещо по-дълбоко. Една сила, с която успешният бранд привлича потребителите и ги задържа във времето. Но каква точно е „силата“ на един бранд? Как можем да я измерим?

Магнетичните брандове

Класацията „Магнетичните брандове“ показва марките в България в дадена продуктова категория, които успешно привличат потребителите. Моделът на  класацията измерва точно и безпристрастно значението и силата на бранда (brand equity).

Бранд магнетизъм

Силата на привличане на брандовете определихме като бранд магнетизъм. Онази скрита сила, която определя колко привързани се чувстваме към някой бранд, или точно обратното – колко силно ни отблъсква. Степента на магнетизъм на един бранд определя способността на бранда да привлече и задържи потребителите до себе си.

Изданията

Кисело мляко

Категория: “Кисело мляко”

 

Кисело мляко / Първо издание

Как изпъкваш в категория с над 200 бранда, в която вкусът е най-важният фактор за избор? Първото издание на класацията „Магнетичните брандове“ представя топ 15 бранда в категорията „Кисело мляко“.

Изтеглете от тук.

Категория: “Банки”

 

Банки / Второ издание

Има ли място за емоция в сериозен, рационален избор като този на банка? Второто издание на класацията “Магнетичните брандове” представя топ 10 бранда банки, според възприятията и чувствата на потребителите.

Изтеглете от тук.

Методология

Методологията на „Магнетичните брандове“ е разработена съвместно от Saatchi Brandworks и Pragmaticа, с цел измерване и класиране на брандовете в дадена продуктова категория. Магнетизмът на една марка се измерва под формата на индекс от 0 до 100. Стойността на индекса на всеки бранд е неговата степен на привличане.

Абакус Бизнес Център

бул. България 118, София 1618

brandworks@saatchi.bg

tel +359 2 434 09 43