Фаара&Фаара 2016

Творчески категории

Други филмови формати – Свири на каба гайда – злато

Радио реклама – жизненоважно съобщение (Audi)  – злато

 

Комуникационна кампания – Ретрото пак е на мода – сребро

TV реклама и кино реклама –  сребро

Арт дирекшън – сребро

Digital – уебсайтове – бронз

 

TV реклама и кинореклама – стоки –  Pikok – бронз

 

TV реклама и кинореклама – услуги – Lidld Хляб – бронз

 

TV реклама и кинореклама – Mr.Bricolage  – бронз

 

One to one – Загорка ретро – Нашият сигнал – бронз

 

One to one – Загорка ретро – Хаштайга – бронз

 

Медийни категории

Иновативно използване на традиционни медии – KFC разписка – бронз

 

Иновативно използване на дигитални медии – свири на каба гайда – бронз

 

Нови комуникационни канали – Audi – торби с лед – бронз

Лесно е да твърдим, че quattro e най-добрата система за задвижване на четири колела. Всеки автомобилен бранд, предлагащ 4х4, го прави. Въпросът бscreen-shot-2016-10-03-at-7-23-40-pmеше да успеем да го докажем и то на хора, които все по-трудно се впечатляват от реклами.

За целта отидохме там, където най-малко биха очаквали, като се възползвахме от продукт, който използват ежедневно. В магазини от веригата Фантастико в столичните квартали Драгалевци и Бояна пуснахме в продажба quattro -ice – лед, докаран от най-популярните и труднодостъпни върхове в България, благодарение на quattro.

По този начин, продавайки над 1000 торби с лед в рамките на месец, достигнахме до потенциалните клиенти на марката, като им напомнихме за безспорните преимущества на quattro.

 

Дигитална кампания – Ретро сменяме времето – бронз

facebooktwittergoogle_plus

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>