За децата: Как работи рекламата

Какво се случва с креативността на децата в училище? Защо получават двойки, когато проявят твърде много въображение? Как може „твърде много въображение“ да бъде проблем в образователната ни система? На тези и други въпроси се опитахме да си отговорим тази неделя.
Е, не успяхме. За сметка на това обаче разбрахме какво може да ти се случи, ако кажеш „Юргана дай“ в Лондон.

Това се случи на лекция с елементи на упражнение, които организирахме заедно с British Council на Софийския фестивал на науката. По време на упражнението около 20 деца между 8 и 12 години трябваше да рекламират курсовете по английски език към British council. Резултатът: децата измислиха и представиха сценарии за 3 рекламни клипа в рамките на 1 час. Разбира се, с малко помощ от наша страна, но те вече разполагаха с перфектния суров материал. Просто им подсказахме как да го използват.

Отначало децата не бяха сигурни каква е целта на занятието, но много бързо им стана интересно и започнаха да се надпреварват и да дават идеи. Някои от тях си бяха родени дизайнери (виж снимката долу) и копирайтъри. „Стани илюминат в английския с курсовете на Британски съвет!“ и „Нека английският бъде с теб!“ бяха само част от посланията, които измислиха.

В края на упражнението децата разбраха, че рекламата не е някаква извънземна технология, а просто интересна история, разказана на правилните хора в правилния момент.
А ние разбрахме, че блясъкът на детския ум е най-силен.

IMG_3483

Risunki_malka

facebooktwittergoogle_plus

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>