Di Alba върви с почти всичко

lidl-1
Заедно в чест на грил компанията
1 July 2016
screen-shot-2016-12-14-at-2-00-28-pm
Конкурс за хейтъри
10 July 2016

Di Alba върви с почти всичко

Di-Alba-FB-Link-ad_1200_628

Di Alba е български бранд за риба тон, който е в позицията на догонващ на българския пазар.

Те дойдоха при нас с интересен бриф.

Искаха да им помогнем да увеличат продажбите си на пазар, който е много малък, а същевременно има изключително голяма конкуренция.

Вместо да се борим с другите по-известни марки, започнахме да търсим решение на по-големия проблем – защо хората не ядат риба тон?

Отговорът всъщност се оказа адски очевиден – голяма част от тях просто не се сещат какво могат да правят с нея.

За да променим това, развихме кампания, която съвсем ясно да покаже, че всъщност рибата тон може да се приготви с почти всичко.

Оттам дойде и подписът на кампанията – Di Alba. Върви с почти всичко.

На втори план комуникирахме няколко важни преимущества на Di Alba и на рибата тон като цяло – уникалната за нашия пазар консерва на Di Alba, бързината, с която можеш да си приготвяш ястия с нея и здравословните ползи на рибата тон.

Кампанията започна с външна реклама, която целеше да покаже разнообразни ястия, които могат да се приготвят с риба тон.

  Di Alba_OOH_400_300mm-04Di Alba_OOH_400_300mm-07Di Alba_OOH_400_300mm-02Di Alba_OOH_400_300mm-01Di Alba_OOH_400_300mm-03

 

Междувременно пуснахме и радио клип, който казваше същото.

Малко след това представихме и Жорката. Персонаж, който предизвикахме да приготвя ястия с риба тон цял месец. Всеки ден качвахме онлайн видео с рецептата, която Жорката беше направил по предложение на някой от феновете на Di Alba.

 

И така до ден 30.

 

 

Цялото предизвикателство на Жорката се развиваше на уебсайт, където хората, освен да видят всички рецепти, можеха да прочетат и повече за Di Alba и самите те да участват в предизвикателството: http://30daychallenge.di-alba.com/

Screen Shot 2016-07-07 at 11.03.03 AM

site2

Даже и от Програмата се включиха в предизвикателството на Жорката, като приготвиха една от неговите рецепти.

Screen Shot 2016-07-07 at 11.01.34 AM

Всичко това донесе на Di Alba над 31 000 посещения на сайта, 954 предложения за продукти, с които Жорката да приготви ястие и над 350 000 гледания на видео клиповете. И най-важното – показахме на хората колко много различни ястия могат да се приготвят с една консерва риба тон.

facebooktwittergoogle_plus

2 Comments

  1. Здравко says:

    А увеличихте ли продажбите им на пазар, който е много малък?

    • Георги Гавазов says:

      Това е важния въпрос наистина. Надявам се скоро да имаме актуални данни за продажбите след кампанията, както и разрешение от клиента да ги споделим.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>