Хората в Saatchi Circle 3:

11001868_10203896633362672_4265401253051771868_n

 

Здравейте и от Mixels!

Гледали ли сте как баба ви меси тесто? Или как бърка шоколадова глазура? И после троши от онези твърдите бисквитки и ги миксва с шоколада… мммм.

А играли ли сте Super Mario на голям екран? Най-якият пиксел арт евър! Детство на макс!

Стана ли ви сладко и мило?

Е, нашето забъркване в Saatchi Circle беше всичко друго, но не и това.

Бабите, шоколадът и яката емоция на детството взеха да се обаждат впоследствие. Стигнахме до името на отбора след дълъг brainstorming.

Защо Mixels ли?

Защото комбинира по готин начин значението на mix и pixel. Да, заложихме на смесването, което не е никак чудно. На четири доста различни характера им се наложи да се „микснат” много бързо, а от това трябваше да излезе нещо хубаво!

Пикселите си ги избрахме, защото ни хареса символиката – основна градивна частица, която създава цялостната картина… и Super Mario, разбира се.

Яхнахме тази вълна и стигнахме до логото. То представлява името на отбора, а в центъра – миксер и скритият в него хикс, изграден от пиксели.

Е… Колко по-ясен образен символ на смесването от един миксер? Хиксът пък подчертахме, защото… сме фенчета на „Досиетата X”. 😀 Но най-вече защото за нас пресичането на пътищата ни благодарение на Saatchi Circle си остава доста важен момент.

Остана ни да измислим емоционално послание към логото, което да описва отбора. Слоганът “Забъркваме идеи, с които не бъркаме” е закачка, подтикната от миксера в логото. Връзва се с цялата концепция за смесването. Забъркваме и не бъркаме! Което, на този етап, определено е по-скоро пожелание и цел, отколкото реалност. 😀

Друго за нас ли?

Ето няколко въпросчета, на които всеки от микса е отговорил:

МИЛА – диджитъл

Когато бях малка исках да стана… учител по танци и по цял ден да играя с децата.

Рекламата е… или трябва да бъде инструмент за положителна промяна.

Най-много обичам… вино и шоколад.

Моята супер сила e… любопитството в твърде големи количества.

Трите неща, без които не мога… приятели, пътувания и още нещо.

Моето мото е… цитат на Audrey Hepburn – “Nothing is impossible, the word itself says ‘I’m possible’!”

ТЕДИ – акаунт

Като малка исках да…  създам приют за кучета.

Рекламата е… океан. Винаги има какво да те изненада.

Най-много обичам… когато времето лети!

Моята супер сила е… my cuteness. 😀

Трите неща, без които не мога… гориво за тялото, душата и KOЛАТА. 😀

Моето мото е…  Ad aspera ad astra! (През бодлите до звездите!)

ПЕТЪР – дизайнер

Когато бях малък исках да стана… ГОЛЯМ.  Интересното е, че и днес го искам!

Рекламата e… ядрената бомба днес.

Най-много обичам… да летя.

Моята супер сила e … да те накарам да искаш.

Трите неща, без които не мога… кафе, интернет и време.

Моето мото е… Само напред!

МИЛЕН – копирайтър

Когато бях малък исках да стана… художник. И Батман! И малко Супермен, но най-вече Батман.

Рекламата е… кукичка, предизвикваща удоволствие.

Най-много обичам… пфф, ютията си!

Моята супер сила… са парите! Нямам ги и трябва да съм мега изобретателен.

Трите неща, без които не мога… не искам да разбирам кои са. :)

Моето мото… Не мисли, че можеш, знай, че можеш… И ако случайно не можеш – голяма работа!

facebooktwittergoogle_plus

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>