Kvaba Games

Живеем в епоха, в която съвсем скоро хладилникът ще разказва вицове. И всяка една част от ежедневието ни ще бъде интерактивна. Това разкрива нови хоризонти за бизнеса като цяло, а това важи в пълна степен и за рекламната индустрия.

Никола и Иван от Kvaba Games, по-известни като Кольо и Заека, гостуваха на Taalks&Taalks в един разговор за геймификацията като подходящо решение и допълнение към креативните идеи в рекламния бранш.

imgpsh_fullsize-1

 

Първият им изцяло личен проект като гейм студио носи името Climberia и представя уникален за която и да е мобилна игра геймплей. Двамата не крият пристрастията си към oldschool гейминга, характерна за който е много по-високата трудност на всяка игра. Затова и пиратът, който играчите управляват чрез въртеливи движения на палците си, често умира и нивото започва отначало.

Kvaba е и студиото зад мобилната сатирична игра на “Дневник” – Герои на деня. За нея Кольо и Заека разказват за степента на участие, което предпочитат да взимат във всеки от клиентските проекти, по които работят. Те са винаги в готовност да се включат още на концептуално ниво, тъй като могат да дадат нужните knowhow и опит, които е естествено да липсват в една рекламна агенция.

dnevnik

И както сами казват в презентацията си – “обадете ни се, когато искате потребителят да взима дейно участие и нещата да се случват на базата на неговите решения.”

Цялата презентация на Kvaba Games можете да гледате тук.

 

facebooktwittergoogle_plus

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>