Старо злато

Дълго се чудих за какво да пиша днес. От една страна, криейтив отделът е адски зает, няма време да ми обърне внимание и да ме снабди с нашите визии, които исках да споделя тук. От друга, несвързаните с рекламата интересности, на които попадаме ежедневно, циркулират по вътрешния мейл. Някак няма да ми е интересно на мен самата да ги показвам на блога. Остана третата възможност — да покажа работа на колеги от Saatchi & Saatchi по света.

Добре, обаче кое точно от всичко впечатлило ме да покажа? Дали за Engen African Welcome Travel Diary, iPhone приложението, което южноафриканският ни офис създаде, за да помогне на феновете да съхранят спомените си от Световното първенство по футбол по-качествено и организирано (може да го свалите от iTunes безплатно)… Дали Carlsberg рекламата на Saatchi & Saatchi Лондон, която стана истински хит на Острова още преди първите мачове. Дали за кампанията Visa Fixer, набираща страшна скорост сред запалянковците във Facebook. Много футбол, много нещо :)

И тогава намерих в архивите една класика от началото на 90-те, която винаги ми е допадала ужасно много. Загърбих всичко спортно и се обърнах към романтиката, струяща от кино рекламата на British Airways:

Актрисата, играеща ролята на шокираната приятелка, е добра, но в тъмния киносалон звездата определено е изневеряващият ѝ приятел, нали? :)

Saatchi & Saatchi London наемат Frank Budgen за режисьор, автори на идеята са John Pallant и Matt Ryan. Кампанията печели много-много награди. Заслужено.

facebooktwittergoogle_plus

1 Comment

  1. eleni says:

    Найджъл е великолепен:))) Колегите в Лондон – още повече. За Carlsberg не коментирам, защото са ми марка на любовта и хиииич не съм обективна;)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>