Teardrob. Убий цигара, спаси дроб.

Подход
22 March 2010
Ежедневна удивителност
13 April 2010

Teardrob. Убий цигара, спаси дроб.

През февруари колегите от Saatchi & Saatchi X стартираха viral кампания за благотворителната антицигарена организация Quit. Главни герои в комуникацията са looney lungs — белите дробчета-самоубийци, които се мятат в какви ли не опасни ситуации, само и само да се наранят възможно най-необратимо:

Ако се чудите защо сериозен медицински проблем се третира с толкова черно чувство за хумор, обяснението на Ант Мелдър, творческият директор, е логично: “При нашата работа с Quit установихме, че пушачите просто игнорират посланията, поднесени с лекторски тон”. Именно затова се избира този нестандартен, но със сигурност запомнящ се метод за поднасяне на стряскаща здравна информация.

А ние можем само да се надяваме забавните приключения на мазо-дробчетата да помогнат. Не само за доброто на пристрастените, но и за всички нас, незаслужено страдащи от вредните им навици.

Looney Lungs

PS: Заглавието е вариация по едноименната песен на Massive Attack.

facebooktwittergoogle_plus

4 Comments

  1. Izzy says:

    @Martin, споделям мнението ти напълно! И аз не съм пушач, но трябва да се правят такива неща, за да напомнят.

    В допълнение – ето нещо интересно по темата, което ми попадна.

  2. pepsoto says:

    и аз ще се въздържа от дежурното “Суперскоооо” този път …. :(
    Добра идея и много точен подход!!!

  3. Martin says:

    Nice :) Не пуша и върху мен нямаше голям ефект, дано пушачите се трогнат :)

  4. Милин says:

    Ооо милите дробчета

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>