За нас

Винаги избираме клиентите си…

…и вярваме, че за да е ефективно партньорството ни, трябва да изпълним поне два от следните критерии:

> да създаваме идеи, които имат силата да трансформират
> да ценим и уважаваме взаимно труда си
> да изградим устойчива връзка между екипите на агенцията и клиентa
> да реализираме заедно общественозначими проекти
> да работим с хора, които си поставят амбициозни цели и имат високи критерии

Уважаваме настоящите си клиенти.
Победата не е самоцел.
За да получим, първо трябва да дадем… 

…дори повече, отколкото се очаква. А когато искаме по-дълъг срок за работа от клиента, обясняваме какво ще получи в замяна.

Поставяме всичко под въпрос… 

…дори и нуждата на клиента от реклама. Директният подход и откритост винаги са ни допадали. На нашите клиенти също.

Готови сме да споделим риска.
Не спираме да се забавляваме…

…дори когато променяме света.

.

lovemarks1

Марките на любовта внушават лоялност към бранда отвъд разума, защото връзките, които изграждаме с него, са същите като при хората – емоция, привличане, неустоимо въздействие, истинска любов. www.lovemarks.com >

Mission1

Мечтата, която ни вдъхновява: Да бъдем инкубатор на идеи, които трансформират брандовете, бизнеса, нашата страна и света.

history1

Saatchi & Saatchi израства от малка рекламна агенция в Лондон през 1970 година до глобална комуникационна верига в днешни дни. Със своите 130 офиса в 70 държави и над 6500 служители по света, Saatchi & Saatchi е извор за ежедневно вдъхновение и знание. B България агенцията отваря врати през 1995 година и вече повече от 20 години сме важна част от изграждането и развитието на рекламната индустрия в страната. www.saatchi.com >

  • zagorka
  • milka
  • jitnica
  • audi
  • philips
  • icantoo
  • PandG
  • chemax_pharma
  • Neterra-Logo-BW
  • di-alba-logo
  • novabrasilia_logo
  • yellow-logo
  • k-express
  • software-group_logo
  • bojenci-logo
  • Lidl-Logo-BW
  • Bricolage---Logo-BW
imgpsh_fullsize (3)