fbpx

Петър Денев, Пламен Кътев и легендите от „Ъпсурт “ стоят зад Facing The Sun – най-голямата българска мрежа за дигитално съдържание.

След като YouTube става фактор за това доколко е успешен един артист, една от първите задaчи на Facing The Sun e спиране на дубликатните видеа и концентриране на кликанията върху качественото съдържание. Компанията става първата, която плаща на артистите за гледанията, които получават видеата им в YouTube.

Петте години управление на съдържание, юридическо и счетоводно обслужване на артисти, консултиране, развитие на бизнес концепции и управление на участия, превръщат Facing The Sun в една доста нетипична компания.

Според FTS 65% от кликанията върху поп и хип-хоп видеа в България идват от техния канал, който е с общо над 589 милиона гледания в YouTube, 720 хиляди – гледания на ден и над 1 милион – в дни с премиера.

Докато FTS се занимава основно с управление на съдържание, Adamand Records създава такова. Зад проекта стоят две познати лица от FTS – Пламен и Петър, както и хип-хоп звездата Криско.

Трите посоки на развитие на Adamand Records са: създаване на съдържание за музикалната сцена (видео и аудио), инфлуенс маркетинг и продуциране на уеб сериали – the next big thing, според Пламен.

FTS и Adamand Records предлагат създаване на качествено рекламно съдържание и добри бизнес възможности – възползване от голямата аудитория на мрежата, създаване на съдържание и разпространение на съдържанието чрез инфлуенс маркетинг.

Повече за рекламните възможности, структурата, процесите и атмосферата от тази страна на българския шоубизнес, може да видите в презентацията, която Петър Денев изнесе за Taalks & Taalks тук.