fbpx

Тази година не участвахме на ФАРА, но я променихме завинаги. И дори не беше много трудно. Просто за първи път имахме възможност да погледнем отвъд наградите и съревнованието с другите агенции. Така видяхме какво истински ѝ липсва на ФАРА – тези, без които фестивалът изобщо нямаше да съществува – нашите клиенти.

Вместо отново сами да си раздаваме награди, а клиентите ни просто да гледат отстрани, решихме да превъзмогнем прословутия рекламистки егоцентризъм. За целта взехме звездата – един от символите на фестивала – и я разделихме на две. По половин за агенцията и половин за клиента, който е повярвал в идеята. Щом работим заедно, е редно и да печелим заедно, нали така?
IMG_3985IMG_3986IMG_3987

 

 

 

 

 

Вярваме, че това, което започнахме, е само първата крачка към голямата трансформация на ФАРА и превръщането ѝ във фестивал еднакво значим не само за агенциите, но и за рекламодателите. Тук е мястото да благодарим на всички, които ни помогнаха за реализирането на идеята и организацията на ФАРА’18:

  • Николай Караджов, Таня Йорданова и целия Управителен съвет на БАКА за доверието и партньорството.
  • Джъмбо, който след като години наред правеше звездите за ФАРА, намери начин да ги раздели на две за каузата.
  • Streamer.bg*, с които заедно създадохме дискусионния панел „Рецепти за добро партньорство“. И на колегите от другите рекламни агенции и техните клиенти, които го изпълниха със съдържание.
  • всички замесени от Publicis ONE – MSL, Dialog, Digitas, Starcom, Saatchi & Saatchi, с които работихме като едно. Буквално!

В крайна сметка какво постигнахме?

ФАРА’18 беше едно от най-успешните издания на фестивала изобщо. Освен бум на заявки и акредитации беше пълно с щастливи клиенти, които заслужено получиха своите звезди.

Виж стрийм от церемонията: тук.
А панела „Рецепти за добро партньорство“: тук.