Имаме една добра и една не толкова добра новина.
Добрата е, че станахме агенция на годината на ФАРА. И то в най-дружелюбното ѝ издание, с наистина силна конкуренция.
Получихме 10 номинации, 9 бронзови и 3 сребърни награди. Те правят компания на петте звезди, които взехме за категориите Радио реклама, Социални медии, Дигитална кампания, Интегрирана кампания – социална, политическа, медийна реклама и Медийна кампания – социална, политическа, медийна реклама. По-долу можете да видите наградените заявки.
Не толкова добрата новина е, че не успяхме да откраднем фламингото и то се озова в ръцете на колегите от All Channels. Догодина ще сме по-ловки.
Филм, ТВ реклама и кинореклама
Lidl – Името не променя съдържанието – Бронз
Загорка – Животът има нужда от вкус – Бронз
ТВ реклама и кинореклама услуги
Lidl – Приказка за зимната ябълка – Бронз
Радио реклама
Audi – онова обаждане – Злато
Прес реклама – социална, политическа, медийна реклама.
Audi – Остави телефона, докато караш – Бронз
Art Direction
Audi – Остави телефона, докато караш – Сребро
Рекламен текст
Mediapool – Ако възрожденската журналистика беше жълта – Бронз
Уебсайтове, микросайтове и мобилни проложения
Mediapool – създай фалшива новина – Бронз
Дигитална кампания
Mediapool – ти си това, което четеш – Злато
Социални медии
Mediapool – създай фалшива новина – Злато
Онлайн реклама
Mediapool – ако възрожденската журналистика беше жълта – Бронз
Интегрирана кампания
Audi – #Излез – Бронз
Интегрирана кампания, социална, политическа, медийна
Mediapool – Ти си това, което четеш – Злато
Медийна кампания, социална, политическа, медийна реклама
Mediapool – Ти ти стова, което четеш – Злато
Нестандартно използване на дигитални и социални канали
Mediapool – Създай фалшива новина – сребро
Медийна кампания – стоки
Audi – #излез – Сребро